četvrtak, 5. travnja 2012.

Jonathan Riley Smith - Križarski ratovi

Najpoznatiji svjetski stručnjak za križarske ratove Johnatan Riley Smith, umirovljeni profesor Sveučilišta Cambridge, u ovoj knjizi, koja je plod dugogodišnjeg znanstveno - istraživačkog rada, daje sažetu povijest križarskih ratova, nudi nove spoznaje i razjašnjava brojne kontroverze.

U ovoj knjizi donosim razmišljanja koja su mi se vrzmala po glavi tijekom više od deset godina predavanja studentima na sveučilištima St. Andrews i Cambridge i praćenja njihova rada; stoga je razumljivo da sam u prvom redu dužan zahvaliti njima, osobito dr. Bruce Beebeu, čija neobjavljena doktorska disertacija o kralju Eduardu I. Engleskomu i križarskim vojnama predstavlja izvanrednu studiju o jednom aspektu križarskog pokreta u kasnom trinaestom stoljeću. Raduje me što mi se ponovno pruža prilika zahvaliti mojemu učitelju dr. R. C. Smailu na mudrim preporukama, koji je knjigu pročitao u rukopisu, kao i mojoj supruzi, čije su mi primjedbe što mi ih je davala kao "prosječan čitatelj" bile od velike koristi. Njoj i mojoj djeci zahvaljujem i ovom prilikom na ozračju što ga stvaraju, u kojemu mi je lako raditi.

Nema komentara:

Objavi komentar